رمضان كريم


كل سنه وانتم طيبين

ويارب يكون رمضان السنه دى رحمه ومغفره وعتق من النار

ونفوزبيه كلنا

بس لقيت كتير من المدونين كاتبين انهم هيتقابلو بعد العيد

وانهم مش هيكتبو فرمضان

على اساس انهم هيتفرغو للعباده

وطبعا الكلام ده جميل وربنا يتقبل منهم الطاعات

بس كنت احب ان الناس تفضل تكتب فالشهر ده

احنا بيبقى عندنا وقت كتير فاضى

وللاسف بيضيع فحجات بعيده عن رمضان خالص

انا عن نفسى ناوى انى افضل اكتب فرمضان

هتكلم عن الرقائق

طبعا انا مش اهل للكلام فالموضوع ده

بس هحاول اقرا كتير

وهنقلكم اجمل الحجات اللى قريتها

وبكده ابقى استفدت وافدتكم

ويارب يكون رمضان السنه دى مميز لينا كلنا

واستنوتي فاول موضوع ان شاءالله

اخوكم محمود
3 Responses
  1. sweet angel Says:

    السلام عليكم
    -- -- - -- --

    رمضان كريم

    كل سنه وحضرتك طيب

    وبانتظار جديدك


  2. Mona Says:

    كل سنة وأنت طيب يامحمود أنا أن شاءالله حأستمر فى الكتابة بس أنا لست أهلا للكتابة الدينية حأكتب فى نفس مواضيعى لكن على فترات متقطعة -


  3. ديالا Says:

    كل سنه وانت طيب يادكتور

    ورمضان كريم

    ان شاء الله مش هننقطع عن التدوين وونحاول فعلا نكتب عن الروحانيات الحلوه اوي في رمضان


    ورمضان كريم وبعوده الايام

    ويارب يفرحك ويفرحنا


    About Me

    صورتي
    صار لى شى 100 سنه عم الف عناوين مش معروفه لمين ووديلهون اخبار بكره لابد السما لتشتيلى عالباب شمسيات واحباب بياخدونى بشى نهار واللى تزكر كل الناس بالاخر زكرنى

    Followers